Review – Sleek Enchanted Forest Palette

 

DSC_0774Pusesem ochii pe aceasta paleta de cand a aparut in Superdrug.Mi-a placut foarte mult nuantele si mi s-a parut perfecta pentru perioada aceasta.Desi am evitat de cateva ori sa o cumpar, pentru ca am destul de multe farduri si nu ajung sa le folosesc pe toate,cand am vazut-o pe un blog, m-am convins ca nu trebuie sa o ratez.

Fardurile au o consistenta buna, ca majoritatea fardurilor Sleek, nu sunt prafoase, si culorile sunt intense, in special cele mai inchise.

Paleta contine 8 farduri sidefate si 4 mate.Preferatele mele sunt Fairy Godmother si Anastasia.

Daca vreti sa o achizitionati si voi, o gasiti si pe site-ul Makeup Shop (http://www.makeup-shop.ro/ ).

DSC_0786DSC_0791

Pana la urmatoarea postare, v-am pupat!

2 gânduri despre “Review – Sleek Enchanted Forest Palette

Lasă un răspuns

