Sunshine Blogger Awards

Am fost nominalizata de Alexandra de la Lipstick and Peonies la Sunshine Blogger Awards,unde trebuie sa raspund la 11 intrebari.Mi s-a parut interesanta ideea, mai ales ca este prima data cand fac ceva de acest gen.

Regulile sunt urmatoarele:

„1. Răspunde întrebărilor primite.

2. Alege câțiva bloggeri creativi, care te inspiră şi care aduc o rază de soare în viața ta când îi citești.

                                                          3. Formulează alte 11 întrebări pentru bloggerii aleși.”

1. Ai animale? Daca da,ce animal este si ce te-a inspirat in alegerea numelui?

Da,am un caine.I-am pus numele Soricel, pentru ca atunci cand l-am luat, era atat de mic cat un soricel.

2. Care este anotimpul tau preferat? De ce?

Anotimpul meu preferat este primavara, pentru ca imi place cand vad ca natura incepe sa revina la viata,copacii infloresc, apar floricelele.

3.Ce film ai vazut ultima data?

Ultimul film pe care l-am vazut a fost „The Age Of Adaline”.Il recomand!

4.Unde iti place sa iesi cel mai mult cu prietenii?

La film.

5.Care este ultimul cadou primit? De la cine?

Ultimul cadou primit a fost un laptop, pe care mi-l doream de ceva timp, de la prietenul meu.

6.Care este melodia ta preferata?

Nu am o melodie preferata, dar una pe care o ascult de foarte mult timp si inca imi place este OutlandishCallin U.

7.Ce apreciezi cel mai mult la un om?

Sinceritatea, bunul simt si umorul.

8.IOS sau Android?

IOS

9.Care este blush-ul tau preferat?

Nu am un blush preferat.

10.Unde ti-ai peterecut cea mai frumoasa vacanta?

In Romania.Pentru ca locuiesc in UK de aproape un an jumatate,cea mai frumoasa vacanta pe care am petrecut-o a fost vara aceasta in tara.

11.Care este ultima carte citita?

Fluturi – Irina Binder

Intrebarile mele sunt:

  1. Care este serialul tau preferat?
  2. Cum te-ai descrie in 3 cuvinte?
  3. Care este fondul de ten preferat?
  4. Ce tara ai vrea sa vizitezi?
  5. Care sunt dulciurile tale preferate?
  6. De cat timp ai blogul?
  7. Care sunt bloggeritele tale preferate?
  8. Ai vrea sa schimbi ceva la tine?
  9. Care este melodia preferata?
  10. Care este parfumul preferat?
  11. Daca ar trebui sa alegi doar doua produse cosmetice, care ar fi acestea?

Acestea sunt intrebarile.Ii multumesc Alexandrei pentru nominalizare si vreau sa nominalizez si eu la randul pe: Lorena’s Blog , Sparkle and Love Blog , Maya Secret , Be a masterpiece si Diary of a beauty addict

Sper sa va placa intrebarile mele, fetelor! Va pup!

2 gânduri despre “Sunshine Blogger Awards

Lasă un răspuns

