Haul Boots & Superdrug

Pentru ca am vazut ca va plac postarile de genul asta si pentru ca in ultimul timp am facut ceva cumparaturi, astazi o va arat un nou haul cu produse pe care le-am cumparat din Boots si Superdrug.

DSC_0752

Incep postarea cu produsele pentru care am fost cea mai entuziasmata.Noua paleta de la SleekEnchanted Forest, se afla pe wishlist-ul meu din momentul in care am vazut-o pe blogul Iguanitzei ( aveti link-ul blogului ei aici ).Este SU-PER-BA!

O alta paleta de la Sleek pe care mi-o doream de ceva timp era Oh So Special, care si aceasta imi place foarte muuult!

DSC_0744

In Boots a fost o oferta, doua produse Bourjois cu 14 lire, asa ca am gasit ocazia perfecta sa-mi iau pudra Silk Edition,pe care mi-o doream si fondul de ten Healthy Mix.

Citisem zilele trecute un review pozitiv despre bronzer-ul de la Miss Sporty si am vrut sa-l incerc si eu.Rimelul l-am mai avut intr-o alta varianta, mi-a placut, si am zis sa-l  incerc si pe acesta.

Oja Perfect Stay de la Astor in nuanta 410 Hot Plumb este perfecta pentru vremea aceasta.

DSC_0747

DSC_0733

Gata cu makeup-ul, acum sa trecem la partea de ingrijire.

 Am vrut de mult timp sa incerc produsele Aveeno, iar aceasta crema de corp mi-a atras atentia de pe raft.Inca nu am incercat-o.Gelul de dus de la Dove miroase foarte foarte bine.Balsamul de par de la Tresemme l-am cumparat din greseala.Initial am vrut sa cumpar samponul din aceeasi gama, dar nu stiu cum am facut si m-am ales si balsamul.Abia acasa am observat.Desi clar nu mai aveam nevoie de o masca noua de par, pentru ca mai am doua noi, Thermal Recovery mi s-a parut interesanta si n-am putut sa nu o iau. Gelul de pentru curatarea fetei marca proprie Boots se afla printre preferatele mele.L-am mai avut de doua ori pana acum si o sa-l recumpar mereu.Acum i-au schimbat putin ambalajul.

Cam acestea au fost cumparaturile mele din ultimul timp.Avem produse in comun?

Daca vreti review la vreun produs, spuneti-mi in comentarii.

Ne vedem la urmatoarea postare! Pana atunci, va astept si pe facebook-ul Oribeauty!

V-am pupat!

2 gânduri despre “Haul Boots & Superdrug

Lasă un răspuns

