(Review) MUA Velvet Lip Laquer

DSC_0723

Gata! Toamna si-a intrat in drepturi, asadar a venit timpul sa renuntam la culorile vii, deschise si sa trecem la cele „dark”.Si ce culoare se poate potrivii mai bine cu vremea de afara decat acest superb mov pruna?!Ador aceasta culoare! Anul trecut nu credeam ca o sa am curaj sa port o asemenea nuanta intensa pe buze, insa acum a devenit preferata mea.Pur si simplu te scoate din anonimat!

Dar sa vorbim si despre produs in sine.Subiectul acestei postari este Velvet Lip Laquer in nuanta Kooky de la MUA Make-up Academy.Pe langa minunata culoare pe care o are, acest ruj lichid rezista foarte bine pe buze.Dupa ce se usuca,rezista aprox. 5 ore.Chiar daca mananci, nuanta se sterge foarte putin de pe buze, dar nu se vede inestetic.Aaaaaa…uitam sa va spun ca nuanta este mata!

Este disponibil in alte 8 nuante, insa in Superdrug, de unde l-am cumparat eu, aveau doar 4 sau 5 dintre ele.

Pretul lui este de 3 lire.

DSC_0725

DSC_0729

90c2b2b56a91b41cc4cad085082bde25

DSC_0724

Ne vedem la urmatoarea postare!

V-am pupat!

Lasă un răspuns

