(Review) Rimmel London 60 Seconds-621 Mary Mary Quite Contrary

FullSizeRender

Hmm…nuanta asta pur si simplu o ador!Este asa de frumoasa! Imi da o stare de bine cand o port.Daca inca nu v-ati dat seama despre ce vorbesc, este vorba de 621 Mary Mary Quite Contrary de la Rimmel London. Cautam de mult timp o oja asemanatoare, dar nu gasisem pana acum, asa ca atunci cand am vazut-o pe raft,m-am dus cu ea direct la casa.

Dar ca orice lucru, pe langa partile bune, are si cateva rele.Partea buna este ca se usuca foarte repede ( nu stiu daca in 60 de secunde, dar oricum suficient), iar partile mai putin bune sunt ca nu sta prea bine la capitolul rezistenta ( la mine a rezistat doar 2 zile) si nu este foarte opaca.Eu am aplicat trei straturi pentru a acoperi foarte bine toata unghia.

Dar daca tinem cont de nuanta superba si de pret, care este unul destul de mic, eu cred ca merita!

Voi ce nuante aveti de la Rimmel London, din gama 60 Seconds?

Astept sa-mi raspundeti in comentarii si sa-mi trimiteti poze aici, pe blog, dar si pe facebookul Oribeauty !

Sa aveti o saptamana usoara! V-am pupat!

Lasă un răspuns

