Haul Kendra, DM & Boots

FullSizeRender (1)

In ultimele zile petrecute in Romania, am reusit sa fac o mica plimbare prin Kendra, si am fost uimita de cate reduceri erau.Si asa am reusit sa-mi cumpar un fond de ten pe care mi-l doream foarte mult, insa nu stiu ce m-a retinut pana acum.Este vorba de Revlon Colorstay pe care l-am gasit la minunatul pret de 52 lei.Nu puteam sa-l ratez, nu-i asa?! Tot din Kendra am cumparat si fondul de ten Mat’Magique de la L’oreal, despre care nu stiu nimic ( de obicei citesc review-uri inainte sa cumpar ceva), l-am luat asa din intamplare si oja din gama 60 Seconds de la Rimmel London, pe care o ador!!!! Cred ca o sa o vedeti intr-o postare diferita.

De la DM am cumparat o lotiune de corp de la Balea cu lamaie si vanilie, care miroase atat de bine a prajiturele facute in casa.De aici am luat si o masca de par de la Kallos.Am citit foarte multe review-uri pozitive despre aceste masti si m-am gandit ca era cazul sa incerc si eu macar una.

Din Boots am luat samponul Keratin Smooth de la Tresemme si o crema de dus Blissful Escape de la Imperial Leather care miroase foarte bine.

Toate produsele aceste sunt noi, inca nu le-am folosit, dar daca voi le-ati incercat deja, imi puteti spune parerea voastra printr-un comentariu.

Lasă un răspuns

