Haul Oriflame C10

002

Se vede ca sunt super entuziasmata de comanda de la Oriflame.Astazi am primit produsele si tot astazi va scriu despre ele.A trecut mult timp de la ultima comanda plasata,asa ca am profitat de venirea in Romania si am plasat repede o comanda.

Principalul motiv erau cremele pentru ten uscat din gama Optimals.Inca nu am gasit altele care sa le inlocuiasca.Norocul meu a fost ca in catalog era o super oferta la aceste produse.La fiecare crema cumparata primeai cadou, la alegere, un lapte demachiant sau o lotiune tonica din aceasi gama..Mi se pare cea mai tare oferta a catalogului si am profitat la maxim de ea.

Untitled

008007

Parfumul Tenderly Promise era pe wishlistul meu si acum am avut ocazia sa-l cumpar.Miss Giordani l-am primit de la directorul meu Oriflame,prietena mea.Si el era pe lista mea de dorinte.

006

Din gama Nature Secrets mi-am luat un gel de curatare si un scrub pentru fata cu aroma delicioasa de zmeura.

016

Ultimul produs pe care l-am cumparat a fost fondul de ten de la Giordani.Nu am incercat pana acum varianta aceasta, asa ca abia astept sa-l testez.

010

Voi ati comandat ceva din catalogul 10 de la Oriflame? Avem produse in comun?

Daca vreti sa profitati de ofertele acestui catalog, el este valabil pana pe 3 august.Va las linkul aici -http://ro.oriflame.com/products/digital-catalogue-current?p=201510

In cazul in care nu stiati, puteti cumpara orice produs de la Oriflame cu reducere intre 23% si 40% daca aveti legitimatie.Daca vreti sa o obtineti, imi puteti lasa un comentariu si eu va pot ajuta.

Pana la urmatoare postare, va pup!

Lasă un răspuns

