Ultimele cumparaturi #1

DSC_0183

Pentru ca saptamana trecuta v-am aratat ce produse am terminat, acum a venit momentul sa va arat ce produse am cumparat in ultima perioada.

DSC_0184

Vreau sa incep cu samponul Kukui Oil de la ORGANYX. De acest produs sunt cea mai curioasa si abia astept sa vad ce poate face, mai ales ca nu are un pret foarte mic.

Am mai cumparat un alt sampon, de data aceasta de la GARNIER – Ultimate Blends The silky smoother.Deocamdata va spun un singur lucru: miroase demential.Tot din aceasta gama am luat si un produs nou pentru mine, un scrub pentru par.Se numeste  1 minute polishing scrub.

Crema E45 chiar a fost un produs necesar pentru mine.Am avut o perioada cand am avut tenul extrem de uscat, un anumite zone pielea mi se descuama, iar aceasta mi-a fost de un real ajutor.

DSC_0185

Datorita vremii de aici, e mai greu „sa te prinda soarele” ,asa ca o crema autobronzanta este ideala.Am ales sa o incerc pe cea de la  L’OREAL – Sublime Bronze in nuanta Medium.Mai multe nu va spun pentru ca vreau sa-i fac un review.

Am ramas si fara acetona si pentru ca am tot colindat prin Primark, mi-am cumparat de acolo una din gama de produse pe care ei le comercializeaza –  P.S LOVE 

Nu se putea sa nu fie si o masca de par in postarea aceasta.De data aceasta Nourish Reconstruction Mask de la  Toni&Guy a fost „aleasa”.

Stim ca niciodata nu avem suficiente lotiuni de corp, asa ca inca una a ajuns in mainile mele.Am vrut o crema de corp usoara dar si hidratanta, care sa intre repede in piele si cea de la  Garnier Intensive 7 Days mi s-a parut potrivita.

DSC_0187

Tot de la  Garnier  am luat si deodorantul Invisible.

Gelurile de dus nu puteau sa lipseasca de aici.Am cumparat doua dar din pacate unul am uitat sa-i fac poze.Primul este cel de la  I love…Strawberries & Cream ( numele spune tot, deci va imaginati cum miroase) si inca unul de la  Palmolive din gama noua ( v-am aratat-o si pe facebook). Cel pe care l-am ales eu se numeste  Feel Glamorous.

DSC_0180Aceste au fost produsele noutati pentru mine.

Avem vreunul in comun? Astept sa-mi spuneti in comentarii si daca vreti review la un produs anume.

Pana atunci, v-am pupat si ne vedem pe facebook Oribeauty !

2 gânduri despre “Ultimele cumparaturi #1

Lasă un răspuns

