Something sweet from H&M

038

Sunt tare curioasa daca voi ati incercat produsele cosmetice de la H&M.Eu va spun sincer ca nu am facut-o pana acum.Nu stiu de ce, dar niciodata nu mi-au atras atentia.Poate pentru ca scopul principal pentru care intram intr-un magazin H&M erau hainele.

Acest eye liner l-am cumparat,sa va spun sincer, datorita numelui (Chocolate = love :)) ), si desi nu aveam asteptari prea mari datorita pretului mic, imi place mult. Este destul de intens,are o culoare foarte frumoasa,un maro inchis,ciocolatiu si se aplica foarte usor.Singurul minus pe care il are este ca nu prea rezista,insa pot accepta asta :))

048

in realitate, culoarea este mai inchisa decat in poza de sus

image1

046

Voi ce produse cosmetice de la H&M ati folosit?

Ce recomandari aveti?Astept sa-mi spuneti in comentarii.

Va pup!

Lasă un răspuns

