#Empties 4

DSC_0169

In sfarsit ajung si eu sa scriu postarea aceasta.De vreo saptamana tot zic ca o fac.Postarile de genul acesta mi se par atat de utile pentru ca vedem foarte multe produse si mici review-uri intr-o singura postare.

Aceste produse le-am terminat in ultimele 3 luni cred.Nu sunt foarte multe dar am dat tot ce-am putut 😀

DSC_0172

Incepem cu gelurile de dus.Acum imi dau seama ca am consumat mai multe, insa nu stiu ce am facut cu recipientele.De acum inainte o sa tot vedeti la mine acest lapte de corp de la Palmolive pentru ca imi place extrem de mult.Si cel din Boots mi-a placut foarte mult, avea un miros tare frumos,proaspat,neasemanator cu vreun alt gel de dus din cele pe care le-am avut pana acum.Daca aveti ocazia, chiar va recomand sa-l cumparati.

DSC_0173

Din seria „deodorante” nu putea sa lipseasca cel de la Nivea.Cele care ma urmariti stiti ca este preferatul meu.Insa si celelalte doua mi-au placut si si-au facut treaba cu brio.

DSC_0174

Mastii de par de la L’oreal deja i-am facut un review.Va invit sa-l cititi aici

Samponul cred ca toata lumea a auzit de el.Mi-a placut mult, insa s-a consumat cam repede.

DSC_0175

Am terminat si acest unt de corp delicioooooos de la nspa.Mi-a placut foarte mult, hidrata foarte bine si mai are rost sa mai spun cum miroase?! Insa crema de fata de la L’oreal nu a fost chiar pe placul meu.Desi este pentru tenul uscat, am simtit ca nu hidrateaza in profunzime si ramane cumva la suprafata (nu stiu daca intelegeti ce vreau sa spun).Mini lotiunea de la Dove am folosit-o pe post de crema de maini si am tinut-o in geanta.Are o textura usoara si intra destul de repede in piele.

DSC_0176

Fondul de ten de la Rimmel a fost ok.Mi-a placut ca oferea tenului o acoperire naturala si nu incarca.Cel de la Oriflame il am de ceva timp si il arunc pentru ca a expirat, dar stiu ca la vremea lui chiar imi placea.

DSC_0177

Laptele demachiant de la Blanchette este expirat. Gelul de curatare de la Boots mi-a placut mult si deja mi-am cumparat altul.O sa-i fac si un review.Crema cu particule exfoliante de la Oriflame a fost pe placul meu, insa am uitat de ea si a expirat.

DSC_0178

Acest spray de corp miroase a…prajiturele.Mi-a placut!!  Mai am inca o varianta cu mango,dar pe acela inca nu l-am dat gata.

DSC_0179In ultimul timp am folosit numai dischetele demachiante marca proprie Wilko pentru ca sunt ieftine si bune.Acetona de la Carrefour mi-a placut si daca o sa mai am ocazia, o s-o recumpar.

Cam acestea au fost produsele terminate de mine.Astept sa-mi spuneti in comentarii voi ce produse ati folosit si daca avem vreunul in comun.

Daca v-a placut articolul si vreti sa vedeti si altele, dati like paginii de facebook Oribeauty si ma puteti urmarii si prin email ( dreapta sus).

V-am pupat!

Un gând despre “#Empties 4

  1. Chiar daca a doua oara cand l-am avut, Rimmel Match Perfection nu mi-a placut la fel de mult ca prima, parca iar mi se face dor de el si de cat de usor se simtea pe fata. Mie mi se parea ca miroase a musetel, ciudata asemanare. :))
    Deodorantele mele preferate tot Nivea sunt, chiar daca au putina concurenta. 🙂

Lasă un răspuns

