(Review) Essence Gel Nail Polish – Mandarine Bay

019

Ca de final de saptamana, o sa va spun cateva cuvinte despre o oja care imi place la nebunie.

Am tot vazut in blogosfera noile oje gel de la Essence si aratau atat de bine incat trebuia neaparat sa am si eu cateva nuante din cele 46 care exista ( suna rezonabil, nu ? :)) )

Prima nuanta pe care am cumparat-o (spun prima pentru ca o sa urmeze si altele cu siguranta) se numeste Mandarine Bay si este un portocaliu superb care se potriveste de minune cu zilele calde de primavara sau vara.

Are un luciu deosebit si ceea ce imi mai place este faptul ca nu trebuie uscata la lampa UV.Eu o port de doua zile pe unghii si inca arata bine iar ca timp de uscare, la mine au fost necesare aproximativ 10 minute.Cred ca se usuca si mai repede, insa eu am dat doua straturi (acopera bine de la prima aplicare,insa eu din obisnuinta am aplicat doua 😀 )

003

essence_TheGelNailPolish_NailPolish

021

Daca v-a placut postarea si vreti sa vedeti si altele, puteti da like paginii de facebook Oribeauty si va puteti abona prin email (dreapta sus).

Sa aveti o saptamana minunata!

2 gânduri despre “(Review) Essence Gel Nail Polish – Mandarine Bay

Lasă un răspuns

