Maxi floral skirt

090

Saptamana trecuta am profitat de timpul liber si de soarele care in sfarsit s-a gandit sa apara si ne-am hotarat sa facem o mica plimbare intr-un loc unde nu am mai fost pana acum.Dupa putine cautari pe Google, l-am si gasit.Si pentru ca mergeam intr-o locatie noua, trebuie neaparat sa purtam si ceva nou (asa e traditia :)) )

Fusta aceasta mi-a atras atentia inca de cand am vazut-o pe umeras si…am plecat cu ea acasa.Fiind mica de inaltime, fustele de genul acesta nu ma avantajeaza foarte mult, insa imi plac la nebunie si sar peste acest detaliu minor 😀

146

007156111 - Copy-horz

Daca v-a placut aceasta postare si vreti sa vedeti si altele, ma gasiti pe pagina de facebook Oribeauty sau va puteti abona prin mail (dreapta sus).

Va pup!

Lasă un răspuns

