Red tulips and yellow jacket

068

Imi place atat de mult perioada aceasta a anului, cand parca totul revine la viata,in care vezi peste tot numai flori, in special lalele ( preferatele mele) si vremea iti permite sa renunti la hainele groase.Desi, sa va spun sincer, am cam inghetat putin in ziua in care am facut pozele,dar nu mai aveam rabdare si voiam neaparat sa port sacoul galben, care imi place la nebunie.

Nu stiu ce se intampla cu mine, pentru ca pana acum cateva luni, ma feream de galben, dar acum a devenit una din culorile mele preferate.

Va las acum cu pozele.Sper sa va placa!

Va pup!

101

074

127

142

2 gânduri despre “Red tulips and yellow jacket

Lasă un răspuns

