Garnier Wake Me Up Scrub REVIEW

IMG_0693Astazi vreau sa va vorbesc despre un produs care mie mi-a placut foarte mult inca de la prima aplicare.Dupa cum cred ca v-ati dat seama deja, este vorba despre scrub-ul pentru fata Wake Me Up de la Garnier. Cat de importanta este pentru voi exfolierea tenului? Pentru mine este aproape la fel de impotanta ca si hidratarea.

Dupa folosirea acestui scrub, imi simt pielea curatata in profunzime, mai luminoasa si mai catifelata.Pariculele abrazive nu sunt dure, insa nu recomand folosirea lui in fiecare zi.Eu il folosesc de aproximativ de doua ori pe saptamana.Are un miros foarte placut  de citrice, este foarte fresh si are consistenta unui gel.Eu am tenul mixt spre uscat si nu-mi usuca tenul.Este nevoie de o cantitate mica pentru aplicare si o data ce l-ai intins pe fata, face o spuma foarte usoara.

IMG_0697

IMG_0695

IMG_0692

Sper ca v-a placut acest review!

Va pup!

2 gânduri despre “Garnier Wake Me Up Scrub REVIEW

Lasă un răspuns

