123 Perfect cu Bourjois Paris

IMG_0705

Astazi vreau sa va povestesc despre unul dintre fondurile mele preferate,123 Perfect de la Bourjois.Atunci cand il aplic,pielea se simte foarte foarte catifelata, are acoperire medie,si un finish foarte placut, spre mat.Chiar daca am tenul normal spre uscat, acest fond de ten mi se potriveste.Insa trebuie sa aveti grija cand il aplicati, sa il intindeti rapid, pentru ca se usuca foarte repede si o sa se aplice mai greu.Acopera cu succes si roseata.Promite rezistenta de 16 ore, insa nu cred nu rezista atat.Eu l-am purtat maxim 7 ore, si la sfarsitul zilei inca arata bine.Eu am nuanta 54 Beige Beige si este cu o nuanta mai inchisa fata de culoare tenului, insa peste o luna, doua, o sa mi se potriveasca foarte bine.Consider ca la pretul lui (11 lire), isi face treaba foarte bine si merita cumparat.

IMG_0707pageIMG_0709

Voi ati acest fond de ten? Ce alte fonduri de la Bourjois va plac?

Daca vreti sa vedeti toate noutatile de pe blog, ma gasiti pe facebook Oribeauty , dar va puteti abona si prin email ( dreapta sus).

Sa aveti o zi cat mai frumoasa!!

Lasă un răspuns

