Smooth lips

016Desi de obicei nu am probleme cu buzele,imi place sa am grija de ele pentru ca nu suport sa le am uscate/crapate.De fapt cred ca nimanui nu-i place.Mai ales cand vrem sa ne dam cu rujul preferat,dar acesta arata inestetic datorita deshidratarii buzelor.Consider ca hidratarea acestora este la fel de importanta ca si hidratarea fetei,a mainilor si a corpului.Nu am mai avut buzele crapate de un an si ceva cred si asta se datoreaza produselor pe care le folosesc.In ultimul timp am folosit aceste produse:

  • Born Lippy de la The Body Shop este un balsam de buze delicios,cu aroma de caramel si suficient de hidratant
  • Despre balsamul de buze Esential Care de la Nivea nu stiu daca mai are rost sa spun ceva.Cred ca toata lumea il cunoaste 😀
  • Insa varianta Soft Rose nu este la fel de hidratanta ca cel albastru,insa imi place ca da o stralucire delicata buzelor
  • Lip butter-ul este mi-nu-nat.Are un miros de-ti vine sa-l mananci,hidrateaza foarte bine si ofera buzelor o nuanta delicata de roz.Daca vreti sa cititi mai multe despre el si despre celelalte arome,o puteti face pe blogul Iguanitzei (click aici )
  • Despre cutiuta cu minuni de la Oriflame sunt sigura ca ati auzit,daca nu ati si incercat-o.Este foarte buna,hidratanta si delicioasa.Acum o am in varianta cu cirese,dar am avut si cu ciocolata.In catalog exista diferite arome,pretul ei este foarte ieftin,aproximativ 7 lei, si desi are 15 ml,se consuma foarte foarte greu.

015

017

Voi ce produse pentru ingrijirea buzelor folositi ?

Daca v-a placut aceasta postare, nu uitati sa dati like paginii de facebook Oribeauty si sa urmariti blogul (click dreapta sus).

Va pup!

Lasă un răspuns

