Empties #3

003

A trecut ceva timp de la ultima postare cu produsele terminate, cred ca vreo 3 luni, perioada in care am strans suficiente produse.Nu stiu voi, dar mie imi plac foarte mult postarile de genul acesta pentru ca atunci cand termini un produs, iti poti face cu adevarat o parere despre el. O sa fie o postare destul de lunga.Sper sa aveti rabdare 😀

005

Am terminat 5 deodorante diferite.De obicei, preferatul meu este cel de la Nivea Invisible for Black and White (pentru review click aici ) insa am vrut sa incerc si altele.Harmony de la Oriflame a fost ok,dar nu l-am folosit in situatii dificile, doar cand stateam acasa si nu aveam nevoie de o protectie ridicata.Vaseline Double Invisible mi-a placut si cu siguranta o sa-l recumpar.Protejeaza bine si foarte important pentru mine, nu pateaza hainele.Dove Go Fresh a fost ok, insa mirosul nu m-a dat pe spate.Nivea Pearl & Beauty il foloseam pana sa incep antrenamentul la sala si e ok, insa singurul lucru care nu mi-a placut este faptul ca nu intra repede in piele, si arata putin inestetic.

006

Cremele de dus de la Dove mi-au placut mult, ca de obicei, pentru ca sunt extrem de cremoase,insa Purely Pampering a fost preferatul meu datorita mirosului. Palmolive Aroma Therapy Sensual a fost primul meu gel de dus de la Palmolive pe care l-am incercat si mi-a placut mult mult de tot si o sa-l recumpar.Imperial Leather Relaxing a fost cu miros de lavanda si chiar mi-a placut.Oriflame Wonderful mi-a placut in mod special pentru ca miroase foarte tare,are un parfum elegant,special.

007

Oriflame Happy Skin a fost o lotiune ok,hranitoare, insa fara miros.De fapt, miroase a crema :)) Oriflame Silk Beauty Skin Glow o aveam de aproape doi ani si a venit timpul sa o arunc.Insa mi-a placut foarte mult.Chiar nuanta piele si ii dadea o stralucire delicata daca o foloseam regulat si nu pata deloc hainele.Cu siguranta o voi recumpara daca o voi mai gasi in catalog.Oriflame Wonderful, la fel ca si gelul de dus, mi-a placut pentru mirosul elegant pe care il avea, dar si pentru ca hidrata foarte bine.

008

Am terminat si doua geluri pentru curatarea fetei.Cel de la Simple a fost destul de ok, dar nu mi-a placut in mod special.Iar cel de la Oriflame, daca inca nu stiti parerea mea despre el,o puteti afla aici .

009

Am terminat una din cremele mele preferate pentru fata ,cea de la Oriflame, din gama Optimals pentru tenul uscat.Daca vreti sa cititi review-ul, puteti da click aici . Cea de la Olay a fost ok.Este o crema usoara, hidratanta.Gelul pentru ochi am cam uitat de el, si a trecut ceva timp de cand l-am cumparat, asa ca va trebui sa-l arunc.

010

Am terminat si doua parfumuri, ambele de la Oriflame.Mi-au placut foarte mult,Love Potion fiind unul din parfumurile mele preferate de la Oriflame. Cred ca aceasta este a treia sticluta pe care o termin.

012Se pare ca produsele Oriflame primeaza in aceasta postare.Sigur stiti acest fond de ten, v-am mai povestit despre el intr-o postare anterioara cu produse terminate, aceasta fiind a doua sticluta pe care o termin.

011Si ultimul produs este acest sampon de la L’oreal.Cred ca am terminat mai multe sampoane, insa nu stiu ce s-a intamplat cu recipientele.Despre acest sampon va pot spune ca mi-a placut foaaaaaaarte muuult din toate punctele de vedere.Am si masca din aceasta gama, despre care puteti citi aici .

Daca ati ajuns pana aici, inseamna ca ati avut rabdare sa cititi toata postarea si pentru asta va multumesc.Daca vreti sa mai vedeti si alte postari, nu uitati sa dati like paginii de facebook Oribeauty si sa dati Follow ( dreapta sus) blogului.

Va pup! Sa aveti un weekend minunat!

4 gânduri despre “Empties #3

  1. Ai terminat o gramada de produse. Deodorantul invisible for black &white este si preferatul meu. La fel si gelurile de dus de la dove ♡♡ pupici ;*

  2. Ooops, am gasit o postare cu poze foarte frumoase! 😀 🙂 Like, like, like!
    Am avut fondul de ten de la Oriflame si mi-a placut foarte mult, chiar l-am considerat cel mai bun din 2014. ♥

Lasă un răspuns

