Rain Rain Go Away

008

711 Rain Rain Go Away – asa se numeste nuanta ojei care a devenit preferata mea si care imi place asa de mult cum suna, poate si din cauza ca m-am saturat de ploi si astept cu nerabdare vara.Aceasta oja este de la Rimmel London si face parte din gama 60 seconds.Pe langa nuanta,imi place ca se usuca foarte repede si este nevoie de un singur strat pentru o acoperire buna.Si pensula te ajuta foarte mult, pentru ca este lata si plata.Mie mi-a rezistat doar doua zile, dupa aceea a inceput sa sara putin la varfuri, dar cred ca aplicata in doua straturi, rezista mai mult.

011

Voi ati incercat aceasta oja? Ce parere aveti?

Daca vreti sa fiti la curent cu toate noutatile de pe blog, nu uitati sa dati follow ( dreapta sus) si sa dati like paginii de facebook Oribeauty ! Va pup!

Lasă un răspuns

