Review MUA lipsticks

014

Pentru ca am tot auzit pareri pro si contra despre produsele de la MUA-Makeup Academy, am zis sa le incerc si eu sa ma conving daca intr-adevar sunt bune sau nu.Si…bineinteles ca am inceput cu rujurile 😀

Mi-am ales doua nuante: Shade 3 care este un roz putin sidefat si Wild Berry care este un visiniu superb (cel putin pana sa-l aplici pe buze).Primul este destul de pigmentat si foarte cremos.Al doilea, cel in ambalaj alb, face parte din colectia Matte, deci ar trebui sa fie mat,insa nu este deloc si pigmentatia sa lasa de dorit.Este extrem de cremos.

Pretul lor a fost de o lira fiecare.

017020031 027                                          Voi ce produse MUA ati folosit? Ce parere aveti despre ele?

Daca vreti sa vedeti mai multe postari, nu uitati sa dati follow in dreapta sus si like paginii de facebook Oribeauty

Va pup!

8 gânduri despre “Review MUA lipsticks

  1. Am din gama lor 4 rujuri mat cat si cel cremos dar si cu sidef si toate sunt pigmentate(chiar foarte pigmentate ) si foarte rezistente 😀

Lasă un răspuns

