Review-Paleta Sleek Au naturel

Aceasta este prima postare pe anul 2015 si am vrut sa incep seria postarilor cu review-ul unui produs care mie imi place foarte mult:paleta Au naturel de la Sleek. Fardurile sunt renumite datorita calitatii pe care o au dar si a pretului mic.Dintre toate paletele de la Sleek,aceasta mi-a placut cel mai tare datorita combinatiei de culori pe care o are,insa sunt si altele care mi-au atras atentia.Urmatoarele pe lista: Vintage Romance si Ultra Mattes V2,pentru ca nu am de gand sa ma opresc doar la una :D. Dar sa revenim la Au naturel. Paleta contine 12 farduri, 8 mate si 4 sidefate.Toate nuantele sunt pigmentate si ce ador la acesta paleta este faptul ca machiajul rezista o zi intreaga (fara primer)!!!Un alt lucru care imi place la aceasta paleta este faptul ca poti creea atat machiaje de zi,cat si de seara.

071

Nuantele mele preferate sunt Taupe si Mineral Earth.

073075076078                                            Voi ati incercat vreo paleta Sleek?Care este favorita voastra?

Daca vreti sa fiti la curent cu toate noutatile de pe blog, nu uitati sa va abonati prin mail si sa dati like paginii de facebook Oribeauty

Va pup!

2 gânduri despre “Review-Paleta Sleek Au naturel

  1. Eu am 2 palete Sleek. Oh so special si Storm. Imi plac amandoua foarte mult, sunt foarte pigmentate fardurile si isi merita toti banii. La fel ca si tine, mi.am propus sa nu ma opresc la 2..deci o sa urmeze si altele :* puup

Lasă un răspuns

