Review „So Laque! ” Nail Polish

025 Abia asteptam sa testez aceasta oja pentru ca e prima de la Bourjois pe care o folosesc,si eram nerabdatoare sa vad cum se comporta.Imi plac foarte mult toate nuantele de nude, si desi am multe oje cu aceste nuante,niciodata nu sunt suficiente, iar aceasta mi-a atras atentia imediat. So Laque! promite culoare intensa inca de la prima aplicare, rezistenta de pana la 7 zile si „ultra shine”. Intradevar,este nevoie de un singur strat pentru o acoperire intensa.Insa mie mi-a rezistat eroic 4 zile,dar tinand cont ca la mine ojele rezista maxim 3 zile,eu sunt foarte multumita.Iar in privinta stralucirii, nu mi se pare cea mai „shine” pe care am vazut, insa e ok.Nuanta pe care o am eu se numeste Beige Glamour 27. 016 023022 Voi ati incercat vreo oja de la Bourjois?

Un gând despre “Review „So Laque! ” Nail Polish

Lasă un răspuns

