Reb’l fleur by Rihanna (review)

wir.skyrock.net

Ati incercat vreunul din parfumurile Rihannei?Daca nu, pe acesta trebuie neaparat sa-l incercati! Desi parfumul a fost lansat in 2011, eu l-am descoperit de cateva luni si imi place foarte foarte mult.Miroase extrem de bine si rezista pe pielea mea 6-7 ore iar pe haine chiar si 3-4 zile. Pentru ca nu ma pricep sa descriu parfumurile foarte bine,si pentru ca mirosul este diferit in functie de PH-ul fiecaruia, o sa va spun care este compozitia lui:

Note de varf: piersica,pruna,coacaz

Note de mijloc: violeta,cocos,tuberoza,hibiscus

Note de baza: patchouli,mosc,ambra,vanilie

010

Rihanna a mai lansat alte 3 parfumuri,Rebelle,Nude si Rogue, dardin punctul meu de vedere,acesta miroase cel mai bine.

Voi ati testat acest parfum?Ati folosit vreunul din cele 4 parfumuri ale Rihannei?

2 gânduri despre “Reb’l fleur by Rihanna (review)

Lasă un răspuns

