Protectie garantata de la Nivea

005V-am mai spus ca produsele Nivea sunt preferatele mele.De ce?! Unul dintre motive este acesta: deodorantul Invisible for Black & White!Imi place extrem de mult.

De ce imi place:

  • protectie pentru cel putin 6-7 ore
  • mirosul foarte placut
  • nu lasa urme albe
  • pretul foarte accesibil

Intr-o singura fraza:tot ce imi doresc de la un deodorant.

Inca nu am gasit ceva ce sa nu-mi placa la el.

Nu uitati ca e posibil ca la voi sa nu functioneze la fel.

001006013

Voi ati folosit acest deodorant?Daca nu, pe care le folositi?

13 gânduri despre “Protectie garantata de la Nivea

  1. Pingback: Empties #2 | OriBeauty

  2. Pingback: Empties #3 | OriBeauty

Lasă un răspuns

