ScandalEyes by Kate Mascara

Rimmel_katemoss_mascara_hero_June2014ScandalEyes by Kate este noua mascara de la Rimmel London,care are o perie speciala ce curbeaza, alungeste si da volum genelor.Are un aplicator (cu o forma ciudata, asa mi se pare mie), care ofera volum si alungire chiar de la prima aplicare.Este disponibil in 4 nuante: Eye Rock Jet Black, Eye Rock Saphire, Eye Rock Emerald si Eye Rock Amethyst. Eu am prima nuanta. Acest rimel a devenit preferatul meu de cand l-am cumparat, asa ca daca aveti sansa sa-l cumparati, nu ezitati.

Mascara face parte din colectia Kate Moss.

058061050009

kate-mascara_product

                                                     Voi ce parere aveti?Ati incerca aceasta mascara?

Daca vreti sa fiti la curent cu toate noutatile de pe blog, ma puteti urmari prin mail (dreapta sus), pe FACEBOOK si pe INSTAGRAM

Sa aveti un weekend minunat!

Pupici

 

6 gânduri despre “ScandalEyes by Kate Mascara

  1. Arată foarte bine! Nu știu care e faza, am văzut câteva review-uri și-mi făcusem o impresie proastă despre cum arată pe gene. Dar cred că până la urmă am să-l încerc. Pup!

Lasă un răspuns

