Mici cumparaturi

009

Desi am plecat cu gandul sa-mi cumpar doar un sampon, evident nu m-am putut oprii doar la atat. Initial, singurul sampon pe care l-am luat a fost cel de la Gliss, insa acum cateva zile am citit cateva review-uri bune despre produsele TRESemme si am hotarat ca trebuie sa am si eu macar un produs.Am vrut sa-mi iau tot sampon, asa ca mi l-am ales pe cel pentru volum.Abia astept sa-l testez si sa vad ce poate 😀

Gelul de dus de la Original Source,cu vanilie si zmeura miroase diviiiiiiiiin!!! Crema de dus de la Nivea imi place mult, are un miros fresh si textura specifica produselor Nivea. In general, gelurile/cremele de dus de la ei sunt printre preferatele mele.

Spuma de par Shockwaves de la Wella inca nu am testat-o.

015018

017016020Am dat o tura prin Primark si New Look si mi-am luat cateva hainute si bijuterii.

046

030037049                                                                           Voi ce produse ati cumparat in ultimul timp?

Pentru a fi la curent cu toate noutatile de pe blog, ma puteti urmari prin mail (dreapta sus), pe FACEBOOK si INSTAGRAM.

Pupici!

 

6 gânduri despre “Mici cumparaturi

Lasă un răspuns

