Rimmel London Apocalips Lip Laquer

Rimmel London Apocalips Lip Laquer, noua mea iubire, este o combinatie intre un ruj si luciu de buze ( formula sa combina stralucirea unui glos cu pigmentarea unui ruj). Este diponibil in 8 nuante:100 Phenomenon,300 Out of this world, 401 Aurora, 701 Stargazer, 303 Apocaliptic, 101 Celestial, 102 Nova, 600 Nude Eclipse.

machiaj-6

Ce imi place mie cel mai mult la acest ruj lichid este pigmentarea foarte foarte mare, care cred ca este cel mai mare avantaj.Alte plusuri ar putea fi pensula, a carei forma te ajuta foarte mult cand il aplici,si nuantele diversificate, pentru gusturile fiecaruia.Din pacate, la rezistenta nu sta asa bine.Rezista aprox. 2-3 ore maxim,cel putin la mine.Dar chiar si asa, imi place foarte mult si cu siguranta imi voi lua si alte nuante.

019

Aici puteti vedea cat de pigmentat este dintr-o singura aplicare.

029

030

033

023

Ce parere aveti de acest ruj lichid? L-ati incerca?

Pupici!

5 gânduri despre “Rimmel London Apocalips Lip Laquer

  1. Îmi plac tare mult rujurile acestea , sunt extrem de pigmentate , din păcate nu dețin niciunul dar l-am încercat la o prietenă și chiar sunt super! Să le folosești cu drag:*

Lasă un răspuns

