Rose Blossom-favorite lipstick color

005

Da! Am o obsesie pentru rujuri (nu cred ca sunt singura)! 😀 Oricat de multe as avea, niciodata nu sunt suficiente,niciunul este asemanator cu celalalt.Asta cred ca este scuza noastra :)) „Mititelu'” asta din poza este favoritul meu, cred ca se observa cat de mult l-am folosit 😀 ( nu stiu cum am reusit sa-l zgarii asa rau).

004

Ce imi place cel mai mult la el este culoarea care e superba!!!! Un roz subtil cu subtonuri de mov.Nu stiu daca l-am descris exact cum trebuie, insa aici puteti vedea culoarea reala (m-am chinuit un pic pana a iesit in poze cum trebuie)

015

Ce spuneti? Nu-i asa ca este foarte frumoasa?!

Un alt punct forte:arata foarte luxos, ca o bijuterie.:D Singura parte mai putin buna este ca rezista aprox.2 ore pe buze, probabil pentru ca este foarte cremos.

022

017

Daca vreti sa-l cumparati,rujul face parte din gama Giordani Gold Jewel de la Oriflame si costa in catalog 39.90 lei (pret intreg) dar in unele campanii il puteti gasi si la reducere, la aprox. 25 lei .Are codul 22748 si nuanta se numeste (probabil v-ati dat seama si din titlu) Rose Blossom.

Daca vreti sa intrati in echipa mea si sa cumparati orice produs Oriflame cu aceste reduceri, contactati-ma!

                                                                                           70 lei-300 lei —> 23%
                                                                                         300 lei-600 lei —>30%
                                                                                         peste 600 lei—>40%
Pentru alte informatii, ma gasiti pe pagina de facebook Oribeauty !
Va pup!
4 gânduri despre “Rose Blossom-favorite lipstick color

Lasă un răspuns

