A lot of hand creams

027

 

Aspectul mainilor este foarte important deoarece ele sunt „cartea noastra de vizita”. De aceea, trebuie sa le oferim o ingrijire mai intensa, mai ales ca fac parte din zonele cele mai expuse ale corpului.Pielea mainilor noastre imbatraneste mult mai repede decat restul corpului,daca nu avem grija de ea asa cum ar trebui.Avand pielea mainilor cu tendinta de uscare, am intodeauna in geanta o crema de maini.

 

Preferata mea este cea Swedish Spa de la Oriflame.Hidrateaza foarte bine si miroase a migdale.Acesta gama mai contine ulei si exfoliant pentru corp.Daca vreti sa aveti o piele fina si ingrijita, vi le recomand din suflet.

030

Crema de maini Harmony am cumparat-o impreuna cu parfumul (despre care v-am vorbit aici ) ,gelul de dus si deodorantul din aceasi gama.Imi place! Are o textura usoara si se absoarbe repede in piele.Daca vreti ceva mai hidratant, v-o recomand pe cea de la Happy Skin.

029

 

Cea mai ieftina crema pe care o am este cea de la Blanchette.A costat aprox. 3-4lei si este ok.In general, imi plac produsele lor.Sunt si foarte ieftine.

Cea cu cirese imi place, deja am inceput-o pe a doua.V-am mai vorbit despre ea si aici .

031

Voi ce creme de maini folositi?

028

Va pup!

 

Lasă un răspuns

