Empties #1

034

Buna,fetelor!

Astazi va voi arata care sunt produsele terminate in luna Iulie.Nu sunt chiar toate pentru ca am mai aruncat din ele, fara sa-mi dau seama 😀

032

Am terminat doua sampoane:Dove Damange Solutions-intensive repair si Balea Oil Repair.Cel de la Dove contine keratina pentru repararea firului de par, dar sincer nu am observat mari imbunatatiri asupra parului.Mi-a placut mai  mult cel de la Balea, poate si datorita mirosului foarte placut.

022

Deodorantul Silk Beauty Luxury Velvet Edition a fost ok.Are un miros placut, insa rezista doar cateva ore,cel putin la mine.A costat in jur de 7 lei.

033

Gelul de dus Chocolate Dream de la Oriflame a fost un gel de dus deliciosssss.Gelul in sine are o culoare portocalie,ceea ce mi s-a parut putin ciudat la inceput.Dar mi-a placut mult si o sa-l recumpar cu prima ocazie.

023

Ultimul produs este crema de maini cu aroma de cirese de la Oriflame.A fost lansata in catalog acum aproximativ 2 luni, si mi-am luat doua pentru ca ador mirosul de cirese.Are o textura usoara, potrivita pentru vara si miroase foarte bine.

Cam astea au fost produsele.Voi ati consumat multe produse in luna ce tocmai s-a terminat?

Va pup!

3 gânduri despre “Empties #1

  1. Pingback: A lot of hand creams | OriBeauty

Lasă un răspuns

