Programul de bun venit Oriflame în campania 2/2014

De când am intrat in familia Oriflame, am primit foarte multe cadouri, am participat la traininguri oferite de ORIFLAME pentru a ne ajuta sa vindem si sa promovam prdusele, și cel mai important, mi-am facut multi prieteni.

Acestea sunt câteva din avantajele pe care firma ORIFLAME ni le ofera,pe lânga aceste discounturi:

Comanda minima: 70 de lei -> 23% reducere
Comanda intre 300 lei si 600 lei -> 30% reducere
Comanda peste 600 lei –> 40% reducere

 Și acum cadourile:

Imagine

 

 

Imagine

 

Imagine

 

  Premiile mi se par foarte atractive.Pentru a le primi, trebuie sa plasati o comanda de 250 de lei în primele 3 campanii consective.Campania 2/2014 va începe maine ( 28 ianuarie).

Dacă vă înscrieți în echipa mea,veți avea tot sprijinul și îndrumarea mea.

 O altă supriza pentru voi! 

Dacă la rândul vostru veți recomanda doua persoane care plaseaza prima comanda de 250lei, veti primi si voi peria electrică pentru coafat Remington.Mie mi se pare foarte rezonabil.Succes!Imagine

 

Pentru inscriere sau alte detalii, nu ezitați sa ma contactati la adresa de mail: nicoletaa.dumitru@yahoo.com sau pe adresa de facebook https://www.facebook.com/pages/Oribeauty/201805310007458?ref=hl . Pentru inscriere gratuita, click aici :http://ro.oriflame.com/recruits/online-registration.jhtml?sponsor=834464&_requestid=2593769.

Vă puuuup!!

2 gânduri despre “Programul de bun venit Oriflame în campania 2/2014

Lasă un răspuns

